СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ НА РАЗЛИЧНИ МАРКЕТИНГОВИ РЕШЕНИЯ СПОРЕД ПОКАЗАТЕЛИТЕ ЗА ОЦЕНКА НА МАРКЕТИНГА

Диагностика на маркетингови решения има за основна цел да запознае с финансовите измерения на дейностите, насочени към постигане на маркетинговите цели на фирмата.

РЕКЛАМИРАЙТЕ ВАШИТЕ УСЛУГИ

Ако предлагате частни уроци, може да рекламирате услугите си напълно безплатно!

Създайте вашия профил

Всички оферти наЕдно място!

Информация и рейтинг

Дата: 2015-02-11
Тип: Презентация
Предмет: Маркетинг
Страници: 16 стр.
Размер: 141.89 kB
Рейтинг:
Сподели:

0

Свален

0

Рейтинг

17

Прочетен

Публикуван от

messi

Всички оферти наЕдно място!