МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГИЯ ЗА НАВЛИЗАНЕ НА НОВ ПРОДУКТ (ЕКО – ВИНО) НА ВЪТРЕШНИЯ ПАЗАР

Новите продукти, с които всяка фирма излиза на пазара са съществени за нейният просперитет на пазара и поддържането на бизнес успеха. В съвременните пазарни условия конкуренцията между фирмите става особено жестока, пред вид на това, че разгърналата се...

МАГАЗИН

Тествай знанията си

QuizBattles издига знанията ви за тестови въпроси на следващото ниво!

Предлага се в Google Play Download on the App Store

Информация и рейтинг

Дата: 2013-05-27
Тип: Общ материал
Предмет: Маркетинг
Страници: 6 стр.
Размер: 56.00 kB
Рейтинг:
Сподели:

2

Свален

0

Рейтинг

40

Прочетен

Публикуван от

nerven