Материали 1-4 от 4

МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ В ЗДРАВНО ЗАВЕДЕНИЕ НА ПРИМЕРА НА БОЛНИЦА ДОВЕРИЕ СОФИЯ 48 стр.

МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ В ЗДРАВНО ЗАВЕДЕНИЕ НА ПРИМЕРА НА БОЛНИЦА „ДОВЕРИЕ” СОФИЯ

Всяка организация функционира в условията определени от нейната обкръжаваща среда. Маркетинговата среда се състои от динамични сили, чиито промени създават за организацията постоянно несигурност, нови възможности и заплахи.
messi
0 1 1
Обективни проблеми на здравно-осигурителната система в България 52 стр.

Обективни проблеми на здравно-осигурителната система в България

Целта на магистърската теза е да се анализира структурата на управление, възможностите за развитие, проблемните области, стоящи пред здравноосигурителната система в България като цяло...
cblock
0 2 0
Електронно здрaвеопaзвaне в Бългaрия принципи модели и решения 95 стр.

Електронно здрaвеопaзвaне в Бългaрия – принципи, модели и решения

Целтa нa нaстоящaтa дипломнa рaботa е дa се нaпрaви обстоен aнaлиз нa текущото състояние нa електронното здрaвеопaзвaне в нaшaтa стрaнa, кaто се нaпрaви пaрaлелен aнaлиз с електронното здрaвеопaзвaне нa Естония...
ivan40
0 0 0
Насоки за усъвършенстване организацията и управлението на здравните грижи в болница 102 стр.

Насоки за усъвършенстване организацията и управлението на здравните грижи в болница

Управленският процес е съвкупност от дейности използвани от мениджърите. Те са отговорни за работата в организацията и управлението на персонала, както и въздействието им върху обекта на управлението...
lubega
0 0 0