Материали 1-10 от 10

Какво определя Държавния образователен стандарт за приобщаващо образование Оценка на случай 11 стр. очаква одобрение

Какво определя Държавния образователен стандарт за приобщаващо образование? Оценка на случай

Мерки за оптимизиране на педагогическата среда в параметри: Организация на учебната среда и план за работа за детето със СОП; Редуцира ли се учебното съдържание за детето/ученика със СОП или му се предоставя различна, несвързана с текущия урок задача...
nerven
0 2 0
Дете с дислексия и дисграфия 4 стр. очаква одобрение

Дете с дислексия и дисграфия

Детето чете бавно и пише с много грешки, пропуска букви, заменя букви с близък графичен образ, (например "н" с "к", "т" с "г"). Не може да догони своите съученици с обичайните педагогически методи и похвати...
legolaslas
0 3 0
Приобщаващо образование 9 стр. очаква одобрение

Приобщаващо образование

Дете на 7 години има трудности при усвояването на учебния материал – не знае още азбуката, не различава буквите, бърка цифрите, не може да оцветява, не успява да нарисува елементарна фигура, бързо губи интерес...
cblock
0 2 1
Казус Специалното дете 2 стр.

Казус "Специалното дете"

Учител съм по рисуване на ученици от първи до четвърти клас. Нашето училище е иновативно и от скоро се въведе практиката предмети като музика, физическо и рисуване, в тези класове, да се водят от отделни преподаватели...
cblock
0 0 0