Материали 1-10 от 10

Развити теми по Пъблик рилейшънс 32 стр.

Развити теми по Пъблик рилейшънс

Пъблик рилейшънс е наука, изкуство и социална технология, която изгражда взаимноизгодни и хармонични отношения между организациите и техните вътрешни и външни публики, която създава доверие и печели каузи...
messi
0 0 0
Етични принципи и правила в рекламата и връзките с обществеността 82 стр.

Етични принципи и правила в рекламата и връзките с обществеността

Етични аспекти на дефинициите за ПР: думи и изрази в определенията за ПР, чрез които се посочва дали и какво отношение към доброто и злото има, или може да има практикуването на ПР...
emoto_92
0 1 0
Управление при кризи 41 стр.

Управление при кризи

В статията се анализират съществени проблеми от управлението при кризи. Разгледани са компонентите, принципите, целите и задачите, които следва да се решават и които оказват съществено влияние на цялостния процес....
lubega
0 2 0
Реклама и PR 77 стр.

Реклама и PR

За ПР са публикувани стотици дефиниции. В интервю от началото на 90-те години Ед. Бърнайз посочва : "Специалистите по ПР са практикуващи социолози. Те съветват компаниите относно такива отношения и действия, които да водят до постигане на поддръжка
dannyboy
3 0 0