Материали 1-10 от 10

Езикът и личността на ученика 6 стр. очаква одобрение

Езикът и личността на ученика

Под "езикова личност" ние разбираме обобщения образ на носителя на културно-езикова и комуникативна дейност на ценности, знания, нагласи и поведенчески реакции. В съответствие с това разбиране в структурата на езиковата личност, ние можем да оп
messi
0 0 0
Варицела 9 стр. очаква одобрение

Варицела

Варицелата е позната още като лещенка. Тя се характеризира с полиморфен, макулопапулозно-везикуларен обрив и треска. Обикновено e с доброкачествено протичане. Причинителят е вирусът varicella zoster...
silviQ_88
0 0 0
Специфика на обучението по литература и по развитие на речта в началните класове 9 стр.

Специфика на обучението по литература и по развитие на речта в началните класове

Същност на литературното обучение. Специфика на литературното обучение в началните класове. Литературните произведения в началните класове съобразно жанровата им специфика. Специфика на работата с разказа в литературното обучение...
cblock
0 0 0
Приобщаващо образование 7 стр.

Приобщаващо образование

Приобщаването означава насърчаване на участието на всички деца и възрастни. То означава също да подкрепим училището да отговори на различния опит на децата, на техните различни интереси, знания и умения.” (Booth, T., Ainscow M., Index for Inclusion: devel
ilieva_25
0 3 1
Аутизъм 9 стр.

Аутизъм

С понятието /autisms от гр.auto scam/ ,,съществуване сам за себе си‘‘се обозначават пояеденческитв появи като затваряне в себе си , потъване в света на собствените преживявания с отслабване или загуба на контакта с реалната действителност и липса на стре
ilieva_25
0 2 0