Теста може да послужи като самоподготовка за изпита по маркетинг в Икономически университет - Варна. Всички въпроси са само с един верен отговор.
Публикуван от
admin
1
Кое твърдение за маркетинговия микс е грешно?
2
При свръх (извънредно) търсене се прилага:
3
Посочете общата черта между Viral, Buzz, Guerrilla и Undercover маркетинг:
4
PESTEL анализът има за цел:
5
Компаниите могат да оказват въздействие върху факторите на микрониво?
6
Факторите на макрониво оказват по-силно влияние върху бизнеса отколкото факторите на микрониво?
7
Етносът и религията са фактори на:
8
Съвременните комуникационни технологии се анализират в рамките на:
9
Кое от следните твърдения за „Маркетинговото разузнаване“ е НЕвярно:
10
Кое от изброените НЕ е сред основните източници на информация в подсистема „Маркетингово разузнаване":
11
„Вашата възраст е между: а) 18-45 г.; б) 46-64 г.; в) над 64 години.“ е пример за:
12
Кое от изброените НЕ се включва в групата на културните фактори:
13
За програмираното (рутинно) решение за покупка НЕ е характерно:
14
По класификацията за референтните групи Вие заедно с вашите колеги от групата в университета формирате:
15
Ролята на пазач в процеса на купуване при организационните клиенти предполага:
16
Фирменият обем е:
17
Продуктовият микс представлява:
18
Защитата на пазарен дял и максимизиране на печалбата е основна цел при:
19
Кое от посочените е етап в процеса на разработване на нови продукти?
20
Ширината на продуктовия микс е:
21
Коя от изброените не е функция на цената?
22
Коя последователност от елементи е логична?
23
Кое от изброените не е елемент на цената?
24
Кое от изброените НЕ се отнася до рекламата:
25
Кое от изброените се отнася до връзките с обществеността:
26
Кое от изброените НЕ е компонент на дистрибуционната политика:
Изпрати за проверка