00:00:00

Маркетинг

1

Кое твърдение за маркетинговия микс е грешно?

2

При свръх (извънредно) търсене се прилага:

3

Посочете общата черта между Viral, Buzz, Guerrilla и Undercover маркетинг:

4

PESTEL анализът има за цел:

5

Компаниите могат да оказват въздействие върху факторите на микрониво?

6

Факторите на макрониво оказват по-силно влияние върху бизнеса отколкото факторите на микрониво?

7

Етносът и религията са фактори на:

8

Съвременните комуникационни технологии се анализират в рамките на:

9

Кое от следните твърдения за „Маркетинговото разузнаване“ е НЕвярно:

10

Кое от изброените НЕ е сред основните източници на информация в подсистема „Маркетингово разузнаване":

11

„Вашата възраст е между: а) 18-45 г.; б) 46-64 г.; в) над 64 години.“ е пример за:

12

Кое от изброените НЕ се включва в групата на културните фактори:

13

За програмираното (рутинно) решение за покупка НЕ е характерно:

14

По класификацията за референтните групи Вие заедно с вашите колеги от групата в университета формирате:

15

Ролята на пазач в процеса на купуване при организационните клиенти предполага:

16

Фирменият обем е:

17

Продуктовият микс представлява:

18

Защитата на пазарен дял и максимизиране на печалбата е основна цел при:

19

Кое от посочените е етап в процеса на разработване на нови продукти?

20

Ширината на продуктовия микс е:

21

Коя от изброените не е функция на цената?

22

Коя последователност от елементи е логична?

23

Кое от изброените не е елемент на цената?

24

Кое от изброените НЕ се отнася до рекламата:

25

Кое от изброените се отнася до връзките с обществеността:

26

Кое от изброените НЕ е компонент на дистрибуционната политика:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време