00:00:00

Методика на обучението по математика в детската градина - І-ва част

1

Какво включва обучението по матеметика в детската градина?

2

Посочете коя от изброените задачи отговаря на методиката на обучението в детската градина?

3

Каква е основната цел на на методиката на обучението по математика?

4

Посочете най-общата методологическа основа на методиката на обучението по математика в ДГ?

5

Каква е връзката на методиката на обучението по математика в ДГ с другите науки?

6

С какво трябва да се съобразяват методите на изследване на обучението по математика?

7

Посочете метод на изследване, с който си служи методиката.

8

Какво включва подготовката в ДГ за училищното обучение?

9

Посочете една от основните задачи на обучението по математика в ДГ?

10

Довършете правилно изречението: „Обучението по математика в ДГ има значение за .......“

11

За кое развитие на детето, обучението по математика в ДГ дава най-голяма възможност?

12

Кои интереси развива у детето обучението по математика?

13

За развитието на мисленето на децата как е най-подходящо да им се предоставят множествета?

14

Какво качества трябва да развива учителят в децата при възпитаване на волята им?

15

Какво включава Принципът на развиващо (възпитаващо) обучение?

16

Какво постига Принципът за достъпност в обучението по математика в ДГ?

17

Какво е характерно за Принципът за съзнателност и активност?

18

Какъв трябва да бъде използваният материал при обучението в Принципа за нагледност?

19

Какъв вид нагледност се използва в първа възрастова група?

20

Посочете вярното твърдение:

21

Какво представлява методът беседа?

22

Колко и кои са частите на метода беседа?

23

Кога в занятието е подходящо да се използва методът упражнение?

24

Разказът като метод може ли да се използва самостоятелно в обучението по математика в ДГ?

25

Какво представляват методическите похвати?

26

В коя група се прилага похватът прилагане?

27

Под каква форма се прилагат словесните похвати?

28

Какво се „дава“ на децата, чрез игровите похвати?

29

Допуска ли се числова оценка при похватът преценка, в обучението по математика в ДГ?

30

С какво се запознават децата в основните занятия в обучението по математика в ДГ?

31

В коя дейност децата затвърдяват и използват знания за ориентиране в пространството, за числата и геометричните фигури?

32

В процеса на игровото действие какво познавателно съдържание се овладява?

33

По време на разходка какво упражняват децата?

34

Посочете подходящо средтсво за формиране на елементарни математически представи:

35

Посочете коя дейност, която се включва в предварителната подготовка на организацията за провеждане на занятие по математика?

36

Чрез какво може да се представи подборът на съдържанието в едно математическо занятие?

37

Какво се използва широко в занятието по математика?

38

Какви основни форми на работа включва организацията на занятието по математика в четвърта група?

39

В структурата на занятията, кога темата се поставя в началото на занятието?

40

От кой се определя съдържанието и обемът на материала по математика в ДГ?

41

От колко дяла се състои разделът по математика в програмата?

42

Как се задава множеството в първа възрастова група?

43

С кои числа се запознават децата от четвърта възрастова група?

44

Кои пространствени разположения научават децата в трета възрастова група?

45

Какво използва учителят при изработка на плана на работа?

46

Посочете грешното твърдение:

47

Колко са темите, които се вписват в месечния план?

48

С какво завършва план-конспектът на учителят?

49

За какво основно следи учителят в програмния материал?

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време