00:00:00

Тест по хотелиерство

1

Блокът за нощувка в хотела включва:

2

Семейния хотел е заведение за пребиваване с:

3

Органи за категоризиране на заведението за настаняване:

4

Основните услуги, които се предлагат:

5

Според продължителността на престоя на туристите хотелът може да бъде:

6

Мотелите могат да се обособяват като:

7

Хотелската верига е стопанска система, която включва:

8

Към ръководния персонал на заведенията за пребиваване се отнасят:

9

Знанията, като основна област на обучение се формират чрез:

10

Функциите на звеното „Резервации” към преден офис включват:

11

В заведението за хранене могат да се резервират следните:

12

Допустимите срокове за анулиране на резервации са:

13

В хотелиерската индустрия посредническа роля при продажба на леглова база имат:

14

Адресната карта за регистрация в хотела на чуждестранни граждани се попълва:

15

Напускането на хотела от госта включва следните етапи:

16

В заведенията за настаняване от висока категория, хотелската стая може да бъде:

17

Сервирането (рум сървиз) в хотелската стая се извършва от:

18

Малките хотели организират щандовете си за търговска дейност:

19

Най–необходимата търговска структура от магазина в къмпинга включва:

20

Статистическите принципи на организационната структура включват:

21

Пералното стопанство в голям хотел се отнася към:

22

Звеното за специални случаи се включва в:

23

В структурата на длъжностната инструкция се включват:

24

Нагласите и отношенията в обучението на персонала се формират чрез:

25

Към вътрешните средства на рекламата се отнасят:

26

При настаняване на чуждестранни граждани в хотел се изискват:

27

Пералното стопанство на хотела може да обработва:

28

Вътрешните източници на опасност в хотела са:

29

Към предлаганите спортно-занимателни допълнителни услуги в хотела се отнасят:

30

Анимацията при общуване дава възможност за:

31

Материално-техническата база на хотелиерството включва:

32

В зависимост от техническата им характеристика заведенията за пребиваване се класифицират като:

33

Според вида на експлоатационния период хотелът може да бъде:

34

На територията на къмпинга се оформят 3 века за:

35

Специализираните хотели, които притежават конюшни за конете на туристите са:

36

Методите на управление могат да бъдат:

37

Елементи на длъжностните характеристики са:

38

Стандартът на качествата на извършената услуга включва:

39

В структурата на преден офис се включват:

40

Резервационната система в хотела може да бъде:

41

Графичния план за перспективна заетост отразява:

42

Непосредствената продажба на леглова база може да се извърши:

43

В посрещането на гостите участват:

44

Гостът може да заплати ползваните услуги с:

45

Съвременно перално стопанство към хотела трябва да има възможности за:

46

Камериерския сервизен блок в големите хотели включва:

47

Технологията на камериерско обслужване включва етапите:

48

В утвърдената от Република България класификация на средствата за подслон и места за настаняване се включват:

49

Спортно–оздравителни услуги могат да включват:

50

Към групата на средствата за подслон и места за настаняване се отнася:

51

Основни услуги в хотелиерството са:

52

Вилите и туристическите селища са:

53

Общинската администрация на дадено населено място има право да категоризира:

54

Целевите функции на персонала включват:

55

Основните статистически принципи на организационната структура на хотела са:

56

В състава на блока за нощувки се включват:

57

Ръководители, които отделят по ½ от времето си за контакти с подчинените и за външни контакти са подходящи за:

58

Обслужващият персонал в хотела включва:

59

Функциите на управление включват:

60

Механизма на психологическо въздействие на рекламите включва:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време