Изпитен тест по международен маркетинг в УНСС. Въпросите имат само един верен отговор.
Публикуван от
admin
QuizBattles издига знанията ви за тестови въпроси на следващото ниво!
1
Само големите фирми с поделения в други страни могат да участват в международния бизнес
2
Фирма си поставя за цел да ограничи дейността си в рамките на вътрешния пазар на определена страна. Тя се снабдява със суровини от местни доставчици, наема само местни лица и пласира продуктите си само на вътрешния пазар. Това й гарантира, че няма да бъде повлияна от неблагоприятните тенденции на международния пазар и международната конкуренция.
3
Първичните причини за разрастването на международния маркетинг е да се осигурят пазари за реализация на свръх производството и да се поддържат високи темпове на растеж.
4
Международния маркетинг се различава от вътрешния само по това, че експертът по маркетинг трябва да действа в повече от една страна.
5
Неконтролируемите елементи в собствената страна на фирма, която се занимава с търговия на международните пазари, нямат значение за постигането на успех в условията на интернационална външна среда.
6
Най-трудната и неосъществима задача на експерта по маркетинг е да опознае и да се приспособи към чуждите култури
7
Ключът за успеха на международния маркетинг е адаптирането към различията във външната среда между пазарите на отделните страни и региони
8
За да постигне успех на глобалния пазар всеки експерт по межд. маркетинг трябва да постигне чувство на обективност и на търпимост като прилага тези качества в духа на знанията за света и тенденциите на целевите пазари.
9
Фирма се стреми да проникне на международния пазар. Тя трябва внимателно да се подготви като формира в логическа последователност използването на всяка от известните три групи стратегии ( експертни, договорни, инвестиционни)
10
Всяка от изброените тенденции има важно значение за нарастване в бъдеще обема на международната търговия, освен:
11
Фирма се опитва да проникне на френския и германския пазар. Структурата й трябва да се съобрази с политиката и нормативната база на:
12
Бензиностанциите OMV са собственост на фирма, чиято централа е в :
13
Кое от изброените е НАЙ-ВАЖНИЯТ фактор за успех на експерт по международен маркетинг?
14
Всеки от изброените елементи е част от неконтролируемите външни фактори, с които се сблъсква експертът по международен маркетинг ОСВЕН:
15
Експертът по маркетинг подготвя проникването на фирма на международния пазар. Неговият успех ще зависи от:
16
Успехът на експерта по международен маркетинг зависи от уменията му да балансира прецизно взаимодействията между:
17
За да осигури защита на интелектуалната собственост на американските филиали и звукозаписни компании американското правителство настойчиво изисква от българското правителство да прилага закона за авторското право и патентите, за да се противопостави на практиката на пиратството. Американските фирми значително ще увеличат печалбите си в резултат на измененията в българската.......:
18
Глобализацията на пазарите намира израз във всяка от следните тенденции ОСВЕН:
19
Кои от следните двойки понятия НЕ отразява проектите на противоречия в глобализацията:
20
Глобализацията в икономическата сфера може да се дефинира като:
21
Глобализацията в международния маркетинг намира израз в:
22
Протекционизъм се осъществява чрез:
23
Градовете Лос Анджелис и Сан Франциско се намират:
24
Според теорията на Хеерт Хофстеде понятието „властово разстояние” означава:
25
Матричната структура в международния маркетинг се характеризира с:
26
Същността на международните маркетингови изследвания най-точно се изразява в:
27
В международните маркетингови изследвания фирмата избира вторична информация от следните източници:
28
Фирма, производител на велосипеди, проучва възможностите за навлизане на чуждестранните пазари. Тя може да се сблъска с проблема за:
29
Същността на сегментирането в международния маркетинг може да се определи като:
30
Фирма продава на външни клиенти в собствената си страна програмен продукт, без да го модифицира. Тя прилага стратегия на:
31
Обединението на МакДоналдс, Кока кола и Дисни е:
32
Когато се сблъска с високи мита, но не иска да загуби пазара и контрол върху дейността си, фирмата трябва да приложи на чуждестранен пазар стратегия на:
33
Фирма е сегментирала пазара в друга страна, като е определила групите потребители, които не потребяват неиния продукт, по погрешка са закупили нейния продукт, за пръв път за опитали нейния продукт и редовно потребяват продукта. Какъв тип сегментиране е извършено:
34
Кое от следните НЕ е функция на опаковката:
35
Търговските марки в света се защитават по различен начин при различните правни системи. Защитата на основание ползване се извършва при прилагане системата на:
36
Експерт по маркетинг, който не успява да постигне зададените цели ОБИКНОВЕНО е жертва на:
37
Покачването курса на долара влияе благоприятно върху българския износ. В резултат на това българските фирми изпитват влиянието на промените в следния от неконтролируемите елементи на външната среда:
38
При придобиване на статута на най-облагодетелствана нация в търговията с определена страна фирмите изпитват влиянието на промените в следния от неконтролируемите елементи на външната среда:
39
На много фирми от развитите страни се налага да извършват скъпоструващи поправки на техника и оборудване инсталирано в развиващите се страни. Често причините за проблемите са, че местните специалисти не извършват своевременно необходимата профилактика. Фирмите пропускат да оценят съществените разлики на външните пазари в:
Изпрати за проверка