Методът за генериране на идеи и тяхното количествено натрупване, който се прилага при разработването на конкретни планове и програми за постигането на определена цел е:
За реализация на инвестиционните проекти обикновено:
При оценяване на бизнес плана и вземане на решение за финансиране се анализира:
Методът на ценообразуване, който взима под внимание условията на реализация, като изхожда от вероятните продажни цени и прави разграничение между променливите и постоянните разходи е:
Кои от следните стоки не са подходящи за продажба чрез търговски автомати:
Кое от следните твърдения, относно тенденциите в търговията на дребно е вярно:
Кой от следните фактори за избор на място има по-голямо значение в търговията на дребно:
Прогнозните продажби трябва да се посочват в Бизнес плана:
Променливи са разходите,
При вземането на решение за целесъобразност на направените инвестиционни разходи се анализира:
Тест по Предприемачество за студенти от 2-ри курс. Изготвяне на предприемачески план
Чрез този изпитен тест се оценява степента на усвояване на основните стъпки при изготвянето на първия предприемачески план и за анализ на възможностите за реализиране на бизнес идея чрез отговор на 11 затворени въпроса и избор на един верен отговор. Тестът е предназначен както за студенти от 2-ри курс, изучаващи дисциплината, така и за всички, на които им се налага да съставят подобни планове.
Информация и рейтинг
Дата: | 2020-11-07 17:30:42 |
Предмет: | Предприемачество |
Предназначен за: | Студенти от 2 курс |
Въпроси: | 11 въпр. |
Сподели: |