Маркетинга е съвременна икономическа наука, която учи мениджъра как:
Видовете маркетинг са се формирали в съответствие с:
Маркетинговото проучване включва дейностите:
Маркетинговия микс на услугите зависи пряко от:
Търсенето и предлагането на услугите:
Какво се съдържа в „черната кутия” на съзнанието:
Търговската концепция не цели нито едно от посоченото:
Ролята на маркетинга се състои в:
Пазара на потребителски стоки се различава от пазара на инвестиционни стоки по:
Едно семейство е решило да си закупи автомобил. Съпругата предявява претенции към размера и марката на автомобила. В каква роля участва тя при вземането на решение за покупка?
Тест по основи на маркетинга
Изпитен тест по основи на маркетинга. Това е частта с въпросите от затворен тип. Има въпроси, на които може да отбележите повече от един верен отговор.