Предприятията формират своите „цени на предлагане“ при отчитане влиянието на следните фактори:
Олигополът е тип пазарна структура, в рамките на която:
Изискванията, на които следва да отговаря една цена, за да бъде пазарна, са следните:
Фактическата печалба от реализацията на произведения обем продукция се установява:
Ценовата политика се определя като:
Ценовият мениджмънт, като елемент на фирмения мениджмънт, има следните фази на управление:
Пазарната конюнктура може да се разглежда като:
В зависимост от формата на конкуренция пазарните структури (реални и идеални) могат да се обособят на:
Съвършената конкуренция е пазарен модел, характеризиращ се с:
- Цената на предлагането за определен период, в съответствие с виждането А. Маршал, може да бъде определена като:
Ценови мениджмънт
Тест за проверка на знанията по темата. Всички въпроси имат само един верен отговор.
Информация и рейтинг
Дата: | 2020-12-12 22:14:25 |
Предмет: | Мениджмънт |
Предназначен за: | Студенти |
Въпроси: | 36 въпр. |
Сподели: |