За семестриален изпит по маркетинг

За семестриален изпит по маркетинг - тестът съдържа 25 въпроса от затворен тип.

Информация и рейтинг

Дата: 2013-09-07 12:40:51
Предмет: Икономика
Предназначен за: Студенти от 1 курс
Въпроси: 25 въпр.
Сподели:

Публикуван от

legolas

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Кои от изброените твърдения са верни за недиференцирания маркетинг?
  2. Подсистема на МИС, осигуряваща ежедневна информация относно свързаните с бизнеса промени в маркетинговото обкръжение, е:
  3. Позиционирането на макарони "Danoli" чрез рекламното лице София Лорен, която предпочита тази марка, е:
  4. Състоянието на неудовлетворение (съмнение) у потребителя при оценка на съотношението "очаквани- получени ползи от продукта", се нарича:
  5. Кой начислява акциза като елемент от продажната си цена:
  6. Като категория на маркетинга мотивът е:
  7. На кое равнище от структурата на стоката съответства рекламното послание:

    "Предлагаме Ви топли и модни зимни обиувки с отлично качество и два месеца гаранция":

  8. Продажбата на автомобилите "Mercedes" в автомобилните къщи на "Daimler Benz" в големите градове на Европа, е:
  9. Едно от посочените по-долу условия не е типично за сделката като категория на маркетинга:
  10. Коя от концепциите в маркетинга се съдържа в следния текст:

    "В магазините на търговска верига "Деликатес" ще Ви отрупат с дребни безплатниподаръци, ще ви направят ценови отстъпки и ще Ви предложат поредица от акционни стоки, защото ръководството следва девиза “Продажба на всяка цена!":