- Кои от изброените твърдения са верни за недиференцирания маркетинг?
- Подсистема на МИС, осигуряваща ежедневна информация относно свързаните с бизнеса промени в маркетинговото обкръжение, е:
- Позиционирането на макарони "Danoli" чрез рекламното лице София Лорен, която предпочита тази марка, е:
- Състоянието на неудовлетворение (съмнение) у потребителя при оценка на съотношението "очаквани- получени ползи от продукта", се нарича:
- Кой начислява акциза като елемент от продажната си цена:
- Като категория на маркетинга мотивът е:
- На кое равнище от структурата на стоката съответства рекламното послание:
"Предлагаме Ви топли и модни зимни обиувки с отлично качество и два месеца гаранция":
- Продажбата на автомобилите "Mercedes" в автомобилните къщи на "Daimler Benz" в големите градове на Европа, е:
- Едно от посочените по-долу условия не е типично за сделката като категория на маркетинга:
- Коя от концепциите в маркетинга се съдържа в следния текст:
"В магазините на търговска верига "Деликатес" ще Ви отрупат с дребни безплатниподаръци, ще ви направят ценови отстъпки и ще Ви предложат поредица от акционни стоки, защото ръководството следва девиза “Продажба на всяка цена!":