Тест по маркетинг за 2-ри курс в УНСС

Този тест е подходящ за студенти втори курс по дисциплината маркетинг към УНСС. Съдържа 10 въпроса, всеки от които има само един верен отговор.

Информация и рейтинг

Дата: 2021-04-21 09:24:56
Предмет: Маркетинг
Предназначен за: Студенти от 2 курс
Въпроси: 10 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Фирма производител на луксозна козметика, предлага нов асортимент предназначен за по-нископлатежна категория клиенти. Каква стратегия за развитие на производствения микс е това?

  2. Полезността във връзка със собствеността е от по-голямо значение за купувачите на:

  3. Според маркетинговата терминология желанието се дефинира:

  4. На колко нива е следния дистрибуционен канал: Фирма производител на мебели; Застрахователна компания; Транспортна фирма; Агенция за маркетингови изследвания; Мебелна къща.

  5. Изискванията за обществена комуникация са:

  6. Използване и потребление на обикновен и мобилен телефон имат:

  7. Кои от изброените фактори са едновременно елемент на макросредата и спадат към неконтролираните от весшето ръководство на компаниите?

  8. Общия пазарен потенциал на даден продукт представлява:

  9. По случай коледните празници голяма компания дарява значителна сума на дом за медикосоциални грижи. От гледна точка на маркетинга този акт представлява:

  10. Кой подход на позициониране на „ Шанел № 5 „ който се предлага като свръх луксозен и скъп е верен?