Фирма производител на луксозна козметика, предлага нов асортимент предназначен за по-нископлатежна категория клиенти. Каква стратегия за развитие на производствения микс е това?
Полезността във връзка със собствеността е от по-голямо значение за купувачите на:
Според маркетинговата терминология желанието се дефинира:
На колко нива е следния дистрибуционен канал: Фирма производител на мебели; Застрахователна компания; Транспортна фирма; Агенция за маркетингови изследвания; Мебелна къща.
Изискванията за обществена комуникация са:
Използване и потребление на обикновен и мобилен телефон имат:
Кои от изброените фактори са едновременно елемент на макросредата и спадат към неконтролираните от весшето ръководство на компаниите?
Общия пазарен потенциал на даден продукт представлява:
По случай коледните празници голяма компания дарява значителна сума на дом за медикосоциални грижи. От гледна точка на маркетинга този акт представлява:
Кой подход на позициониране на „ Шанел № 5 „ който се предлага като свръх луксозен и скъп е верен?
Тест по маркетинг за 2-ри курс в УНСС
Този тест е подходящ за студенти втори курс по дисциплината маркетинг към УНСС. Съдържа 10 въпроса, всеки от които има само един верен отговор.