Производителите на стоки за широко потребление концентрират вниманието си приоритетно върху:
Пазарно ориентираната концепция за фирмено управление означава:
Глобалният маркетинг означава
Обособяването на целеви групи клиенти на основата на сродни характеристики на техните потребности се нарича:
Маркетолозите класифицират пазарите от гледна точка на:
Определящи характеристики на съвременния маркетинг са:
Маркетингът е процес на развитие на:
Ейбрахам Маслоу изгражда йерархията на човешките потребности, която маркетолозите използват за целите на:
Маркетинг обкръжението на микроравнище е представено от:
Прогнозата на продажбите се определя на основата на информацията за пазарния потенциал:
Примерен тeст по маркетинг - II вариант
Тестът е подходящ за проверка на знанията както на студентите така и на учениците от търговските гимназии и паралелките с икономически профили.