Като за начало трябва в началният екран на програмата да си създадете нов флаш документ.
След, което влизате в работният екран на програмата.
Следващата стъпка е да си направим бутон, който при кликване ще активира линка. Можете да си направите собствен такъв, ползвайки инструментите на флаш, но в случая ще ползваме бутон от вградените във програмата компоненти.Ако панелът с компонентите не е видим на сцената можете да го направите такъв от менюто Window - Components (Ctrl+F7). По същият начин в работният екран извадете и панела Components Inspector (Shift+F7).
Извадете бутонът на сцената с двоен клик върху него или просто като го завлачите. В компонент инспектора в параметъра label въведете името на бутона(както искате да се казва).
В панелът property трябва да въведете instance name на бутона, за да може да се обръщаме към него в кода, който ще напишем. В случая instance name на моя бутон е my_btn
Последната стъпка е да отворим панела Actions (F9), но се убедете преди това, че бутонът не е селектиран.В панела Actions пишем следният код:
my_btn.addEventListener(MouseEvent.CLICK, onClick);
function onClick(e:MouseEvent):void
{
navigateToURL(new URLRequest("https://www.geografia.123bemyhost.com/pomagalo"), "_blank");
}
Тестваме чрез Control - Test Movie (или Ctrl+Enter).
Ако сте направили всичко правилно при кликване върху бутона трябва да ви се отвори желаният сайт!
Забележка: Убедете се, че в Site - Publish settings в таба flash на програмата е активирана опцията за достъп до интернет иначе линкът няма да работи!
УСПЕХ!
Благодаря за вниманието!
Коментари