Материали 1-3 от 3

Рекламната комуникация в интернет Същност особености перспективи 81 стр.

Рекламната комуникация в интернет. Същност, особености, перспективи.

Целта е да установи комуникативната природа на рекламата в интернет и да определи видовата специфика на рекламната комуникация, като проучи и възможностите за взаимодействие между рекламата и другите комуникационни и некомуникационни дейности...
aronn
0 0 0
Интернет възможности информативност достоверност 12 стр.

Интернет – възможности, информативност, достоверност

Информационните източници представляват многообразие на документи на нехартиен носител, каквито са дискетите, които все по – рядко се използват, дисковете, флашките, картите памет...
silviQ
0 0 0
Модерната публичност и интернет 6 стр.

Модерната публичност и интернет

Проблемът за структурния обхват и взаимовръзката на модерната публичност и интернет е колкото важен и съществен, толкова и непълноценно разработен в специализираната литература...
nerven
0 0 0