Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Филтрирай по тип
Филтрирай по университет
- Софийски университет "Св. Климент Охридски" (31)
- Икономически университет (28)
- Нов български университет (26)
- Варненски свободен университет (23)
- Бургаски свободен университет (16)
- Университет за национално и световно стопанство (13)
- Русенски университет "Ангел Кънчев" (10)
- Югозападен университет "Неофит Рилски" (10)
- Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" (8)
- Тракийски университет (7)
- Пловдивски университет "Паисий Хилендарски" (5)
- Шуменски университет "Епископ Константин Преславски" (4)
- Университет "Проф. Асен Златаров" (3)
- Технически университет (3)
- (3)
- Национален военен университет "Васил Левски" (2)
- Технически университет (1)
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
РЕКЛАМНИТЕ КОМУНИКАЦИИ В РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ НА „Загорка”
Насоките на изясняване на комуникационната роля и за максимално разкриване на възможностите на рекламата са обект преди всичко на стратегически оценки.
0
0
0
Теория и практика на ВО
За да уточним същността на професионалната комуникационна дейност Връзки с обществеността /PR/ е необходимо да направим някои основни разграничения между нея, а също така рекламата и маркетинга...
2
0
0
Интернет рекламата - новите възможности за успешно рекламиране
Интернет рекламирането набира скорост в световен мащаб и приходите от интернет рекламите нарастват с всяка изминала година, както и ефекта от тях. Все повече и разнообразни стават формите за рекламиране в уеб пространството. Възможностите за пряк...
20
1
0
ПР на информационното общество в държавната администрация
Един от основните приоритети в политиката на правителството на Република България в предприсъединителния период е изграждането на административен капацитет, способен да осъществи демократичните реформи в страната ни, като изпълни стоящите пред държавата ц
0
0
0
ПР на информационното общество в държавната администрация
Основната цел на разработката е да разкрие важността на факторите, влияещи върху поведението на потребителите. Водещата теза на настоящата дипломна работа е, че фирмите на бъдещето ще са тези, които се фокусират върху потребителя на тази услуга...
0
0
0
Реклама и пъблик рилейшънс онлайн
Преди всичко рекламата в интернет все повече се превръща не само в регулатор на икономически отношения, но става и инструмент за утвърждаване на начина на живот на човека в обществото, за неговата адаптация в социо-културната среда...
0
0
0
Общуване с медиите
Дисциплината “Общуване с медиите” се основава на теория на комуникациите, има пряка връзка с речевата и с бизнес комуникацията, невъзможно е да се реализира без реторически умения за убеждаващо говорене...
17
2
0
Ролята на пъблик рилейшънс в интегрираните маркетингови комуникации
В съвременните условия все повече компании прибягват до използването на една нова и обещаваща тактика, наречена интегрирани маркетингови комуникации (ИМК)...
0
0
0
Проблемите на PR-те с медиите
Основните проблеми при работата с медиите са неточната интерпретация на информацията, подадена от PR-а и липсата на критерии за разграничаването й от рекламата. Други проблеми са исканията на медиата или отделни журналисти за заплащане при...
0
0
0