Материали 1-10 от 10

Комуникационна политика за застрахователното дружество 5 стр.

Комуникационна политика за застрахователното дружество

Сред маркетинговите инструменти, които застрахователят използва, комуникационната политика заема важно място. Приоритетното значение на комуникациите в застраховането нараства, когато конкуренцията на пазара се увеличава....
nezabravima
4 2 0
Проектиране и изграждане на VPN за логистично осигуряване на мобилни и фиксирани комуникации 64 стр.

Проектиране и изграждане на VPN за логистично осигуряване на мобилни и фиксирани комуникации

В днешните конкуретни и бързо развиващи бизнес среди, от голямо значение за ефективността на една компания е добрата комуникация, както между филиалите, така и между комапнията и клиента...
ivan40
8 1 0
Специализирани нарушения при ученето 14 стр.

Специализирани нарушения при ученето

Проблемът за особеностите в интелектуалното развитие при деца и ученици с езикова и речева патология е обект на дискусии и разработки в редица научни области – логопедия, психология, невропсихология...
dannyboy
4 1 0
Комуникацията между медицинска сестра и пациент 3 стр.

Комуникацията между медицинска сестра и пациент

Добрата комуникация между медицинския персонал, болния и неговите близки, се основава както на утвърдени психологични правила за взаимодействие между хората, така и на специфични за здравната практика поведенчески модели...
lubega
3 1 0
Ограничаване на достъпа до информацията 11 стр. очаква одобрение

Ограничаване на достъпа до информацията

Днес информацията е равна на съкровища и злато. Колкото по-информирани сме, толкова по-богати ставаме. Този, който притежава информацията, притежава и властта...
lubega
0 0 0
МЪРЧАНДАЙЗИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В ХРАНИТЕЛНО-ВКУСОВАТА ПРОМИШЛЕНОСТ 122 стр.

МЪРЧАНДАЙЗИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В ХРАНИТЕЛНО-ВКУСОВАТА ПРОМИШЛЕНОСТ

Основното правило на мърчандайзинга е, че продуктът в магазина трябва да се продава сам. Това не означава, че усилията за стимулиране на продажбите губят своята стойност.
messi
0 0 0
Управление на комуникациите в проекта 10 стр.

Управление на комуникациите в проекта

Анализът на заинтересованите страни има за цел да определи ключовите заинтересовани страни и какви са конктретните им интереси. Анализът на заинтересованите страни е ключов момент при стратегическо управление, планиране и управление на риска...
messi
0 0 0