Материали 1-10 от 10

Етични и регулативни механизми в журналистиката 94 стр.

Етични и регулативни механизми в журналистиката

Понятия като "информационно общество" и "общество на комуникациите" станаха кодови названия за съвременното общество. Ние се намираме на етап от развитието, който се характеризира с огромно разпространение, ускорение, концентрация и гл
lubega
10 1 0
Вестник Pосредник в контекста на плевенската регионална журналистика 89 стр.

Вестник "Pосредник" в контекста на плевенската регионална журналистика

В разработката си затъпвам тезата, че медиите са медиатор, който обяснява на хората случващото се, затова важна роля имат не само националните медиите, но и тези, които оформят облика на регионалната журналистика...
nerven
2 0 0
Бъдещето на вестника 87 стр.

Бъдещето на вестника

Ще започнат ли хората по- малко да се интересуват от новините? Ще оцелее ли вестникът? Хората се нуждаят от новини, но от вестници ли ще ги получават? Новините ще станат ли "по-жълти" или по-малко сериозни...
cblock
7 0 0
Телевизията като реклама Рекламата 76 стр.

Телевизията като реклама. Рекламата

Характерна черта на рекламата е нейната "повтаряемост", която е твърде важна за потребителите, на които отведнъж не им става ясно какъв е точно продуктът и какви са неговите преимущества...
dannyboy
11 1 0
Връзки с обществеността 75 стр.

Връзки с обществеността

Развитието на българския "Пъблик рилейшънс" (ПР) през последните 10 – 11 години е белязано от едно масово явление – на промяна на методите на взаимноизгодно сътрудничество между организацията и публиките...
nerven
24 2 0