On-line маркетингът - ключ към успеха на малките и средните предприятия на експортните пазари 94 стр.

On-line маркетингът - ключ към успеха на малките и средните предприятия на експортните пазари

Цел на изследването в дипломната работа е да очертае проблемните аспекти в дейността на малките и средни предприятия в България, като страна-членка на ЕС, да синтезира причините за ниската им конкурентноспособност и грешките в системата за стимулиране...
ndoe
0 0 0
Анализ на структурата и обращаемостта на капитала 37 стр.

Анализ на структурата и обращаемостта на капитала

Анализът е естествена основа на финансовият мениджмънт на пред-приятието. Анализът означава разчленяване, разлагане на сложните явления и предмети на съставните им части, а също съпоставяне, изучаване и сравняване на частни понятия, съдържащи се в...
cblock
0 0 0
ВНЕДРЯВАНЕ НА ИНОВАЦИИ В СТРОИТЕЛНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 38 стр.

ВНЕДРЯВАНЕ НА ИНОВАЦИИ В СТРОИТЕЛНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Българската икономика изостава от равнищата на икономиките в Европейския съюз. Това налага преосмисляне на съществуващите модели за икономическо развитие.
messi
0 0 0
Европейско капиталово осигуряване и пътят на България в контекста на свободата на движение на капитали 76 стр.

Европейско капиталово осигуряване и пътят на България в контекста на свободата на движение на капитали

Налице са процеси на глобализация на съвременната икономика, на приобщаване на отделните държави към зони на свободна търговия, които излизат извън контрола на отделните правителства...
rusev02
0 0 0
Ефективност на лизинга като специфична форма за инвестиране управление на лизинговите сделки в условия на криза 91 стр.

Ефективност на лизинга като специфична форма за инвестиране (управление на лизинговите сделки в условия на криза)

Целта на анализа е да се направят конкретните анализи по отношение възможностите за постигане на ефективност на финансово управление на компанията в условия на криза....
daniche90
0 0 0
Насърчаване на продажбите на конкретна организация 128 стр.

Насърчаване на продажбите на конкретна организация

Актуалността на темата е продиктувана от глобалната финансова криза, която налага активна маркетингова политика от страна на производствени и търговски фирми с цел подобряване пазарните си позиции и привличане на нови клиенти....
nerven
0 0 0
Основни теоритични проблеми на ефективността на търговската дейност 64 стр.

Основни теоритични проблеми на ефективността на търговската дейност

Основни показатели за икономическия ефект. Ресурсен и разходен подход при определяне на икономическата ефективност на вътрешната търговия. Показатели за измерване ефективността на вътрешната търговия...
ivan40
11 0 0