Банките инвестиционни посредници в системата на българския финансов пазар - функционални организационни и финансовоаналитични аспекти 64 стр.

"Банките – инвестиционни посредници в системата на българския финансов пазар - функционални, организационни и финансовоаналитични аспекти"

В срок 14 дни от започване на дейността си финансовите институции, които не подлежат на лицензиране и надзор по друг закон, уведомяват БНБ за кръга на извършваните от тях сделки.
mOn
5 0 0
Анализ и усъвършенствуване на организацията и мениджмънта 50 стр.

Анализ и усъвършенствуване на организацията и мениджмънта

Основната цел на индустриалните предприятия, които извършват стопанска дейност е печалба. Тези предприятия са наречени предприятия със стопанска цел. Дефиницията за стопанска цел...
admin
3 1 0
Анализ на мотивационните модели и връзката им с формите на стимулиране на персонала в ЗП-България ЕООД гр София 97 стр.

Анализ на мотивационните модели и връзката им с формите на стимулиране на персонала в "ЗП-България" ЕООД – гр. София

Днес стопанските субекти функционират в условията на сложния и труден преход от един към друг модел на икономическа система. Непрекъснатият спад на производството, загубата на работни места, увеличаващата се безработица са настоящата реалност ...
cblock
3 0 0
Анализ на мотивационните модели и връзката им с формите на стимулиране на персонала в ЗП-България ЕООД гр София 96 стр.

Анализ на мотивационните модели и връзката им с формите на стимулиране на персонала в “ЗП-България” ЕООД – гр. София

Днес стопанските субекти функционират в условията на сложния и труден преход от един към друг модел на икономическа система. Непрекъснатият спад на производството, загубата на работни места, увеличаващата се безработица са настоящата реалност ...
admin
26 4 0
Бизнес план 28 стр.

Бизнес план

Бизнес плана обосновава искане за кредит. Главната ни цел е да представим ясна и вярна прогноза за развитието на дружеството ни. Използвали сме опита и професионалните качества на ръководителите и водещите служители на фирмата...
messi
16 4 0
Вземане на мениджърски решения и тяхна приоритезация от резултатите на анкетираните крайни клиенти с цел подобрение качеството на услугата 101 стр.

Вземане на мениджърски решения и тяхна приоритезация от резултатите на анкетираните крайни клиенти с цел подобрение качеството на услугата

Преходът на страната към пазарна икономика, съпроводен със загубата на определени външни традиционни пазари на нашите стоки, както и отварянето на границите ни за външните стоки...
lubega
0 0 0