Материали 1-2 от 2

Развитие на конкурентен пазар на електронните съобщения лицензиране и предприятия с господстващо положение на пазара 18 стр.

Развитие на конкурентен пазар на електронните съобщения – лицензиране и предприятия с господстващо положение на пазара

Политика на лицензиране - принципи, облекчаване на режимите, лицензиране на мрежи, услуги, ограничени ресурси. Политиката в областта на лицензирането има за цел и следва посока на облекчаване на режима за издаване на разрешения, без да се намалява...
dannyboy
0 0 0
Развитие на конкурентен пазар на електронните съобщения лицензиране и предприятия с господстващо положение на пазара 18 стр.

Развитие на конкурентен пазар на електронните съобщения – лицензиране и предприятия с господстващо положение на пазара

Политиката в областта на лицензирането има за цел и следва посока на облекчаване на режима за издаване на разрешения, без да се намалява ефикасността на контрола и наблюдението на пазара.
messi
0 0 0