Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Филтрирай по университет
- Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" (2)
- Пловдивски университет "Паисий Хилендарски" (2)
- Тракийски университет (2)
- Русенски университет "Ангел Кънчев" (1)
- Нов български университет (1)
- Икономически университет (1)
- Национален военен университет "Васил Левски" (1)
- Университет за национално и световно стопанство (1)
- (1)
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
Анализ на рекламната дейност на търговската фирма
През Средновековието, въпреки затвореното натурално стопанство на феодализма, рекламата, макар и бавно, получава по-нататъшно развитие. В градовете търговците са най-богатите хора, които се организират на места в специални съюзи, наречени "гилдии&quo
2
0
0
Имиджология. Корпоративен имидж
Корпоративен имидж. Връзки с обществеността и мениджърство...
19
3
0
Обществено мнение и публики
Връзките с обществеността процъфтяват върху несъвършенствата на човешкото съзнание. За тяхната етичност може да се спори толкова дълго, колкото се е спорило за рекламата в продължение на деситилетия.
0
0
0
Рекламна стратегия на фирма Колори
Фирма "Colori" е основана през 2003 год. в град Пловдив. Основната дейност на фирмата е свързана с производството и продажбата на щори и сенници.
2
1
0
PR – програма (политически PR)
За успешна PR кампания се счита тази, която въздейства върху рейтинга на политика в течение на време. PR кампаниите са ориентирани към бързото печелене на гласове на избиратели в деня на гласуването, за поддръжка на политическа програма или законопроект..
4
0
0
ИСТОРИЧЕСКИ ПРОИЗХОД НА ПЪБЛИК РИЛЕЙШЪНС – ГЕНЕЗИС, ПРЕДИ РЕВОЛЮЦИЯТА, РАЗВИТИЕ И ПРОМЕНИ
Пъблик рилейшънс като една многостранна, комплицирана социална теория и практика е феноменът на ХХ в. с около стогодишна целенасочена история.
3
0
0
ПЪБЛИК РИЛЕЙШЪН В ОРГАНИЗАЦИИТЕ. СЪЗДАВАНЕ НА ПР ОТДЕЛ. НАЕМАНЕ НА ВЪНШНА КОНСУЛТАНТСКА ФИРМА
ПР трябва да използва всички канали за комуникация, за да изгради и поддържа добрите взаимоотношения и разбирането между организацията и нейните публики.
0
0
0
Връзки с обществеността
В съвремения свят възникват непрекъснато събития и процеси, които поставят нови изисквания пред теорията и практиката на публик рилейшънс. PR е комуникационна функция, съзнателни усилия, целенасочено влияние върху групи хора и общности ...
0
0
0
Реклама и рекламни средства
Рекламата като форма на комуникация. Функции, обекти, субекти и цели на рекламата. Основни канали и средства за реклама. Видове рекламни средства.
3
0
0