PR КАМПАНИЯ НА „TEACHER” ЕООД ИЗГРАЖДАНЕ БЛАГОПРИЯТЕН ИМИДЖ НА УЧЕБЕН ЦЕНТЪР STUDY

Определена PR кампания се проектира и реализира с ясно очертана цел. Настоящата PR кампанията на Учебен център STUDY цели изграждане на имиджа на Учебен център STUDY за град Пловдив като добър и оправдан избор за подготовка на кандидат-гимназисти и зрел

МАГАЗИН

Информация и рейтинг

Дата: 2015-06-13
Тип: Проект
Предмет: Реклама и PR
Страници: 21 стр.
Размер: 134.28 kB
Рейтинг:
Сподели:

0

Свален

0

Рейтинг

1

Прочетен

Публикуван от

messi

Тествай знанията си

QuizBattles издига знанията ви за тестови въпроси на следващото ниво!

Предлага се в Google Play Download on the App Store