00:00:00

Тест по маркетингови изследвания за 3-ти курс

1

Основното предназначение на МИ е:

2

МИ повишават ефективността на решенията на маркетинг мениджърите, доставяйки информация за:

3

С коя фаза или фази на процеса на изработване на решения са свързани МИ:

4

Кое от следните твърдения най-добре описва връзката на МИ с продуктовия цикъл:

5

За коя от следните обл. МИ не доставят инф-я на маркетолозите:

6

Коя от следните хипотези най-добре съответства на осн.изсл.въпрос „Какво въздействие върху покупките на марка Х ще има новата рекламна кампания на марката:

7

Кой от следните е упр.проблем:

8

При разработването на въпросник изследователят не взема под съображение:

9

Един изследователски инструмент е устойчив:

10

В МИ респондентите са помолени да подредят според предпочитанията си 5 варианта на нов продукт. Това е причина за.....измерване:

11

Едно ограничение на простата случайна извадка е:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време