00:00:00

Тест по потребителско поведение за 3-ти курс

1

Посочете в кое от следните определения най-пълно е представена същността на понятието потребителско поведение в тесен смисъл?

2

Основният критерий, според който пазарите се разглеждат като потребителски и организационни е:

3

Кое от изброените е характерно за покупките в потребителските пазари пазари?

4

В кой етап от процеса на вземане на решение за покупка при организационните клиенти се преценява изгодността на купувания продукт за организацията от всички гледни точки (техническа, технологична, стратегическа, маркетингова, финансова и др.)

5

Лицето от домакинството или семейството, което поема инициативата или се грижи за разположението на продукта или за прекратяване на неговото използване изпълнява ролята на:

6

При коя от следните ситуации е по-вероятно решението за покупка в едно семейство да се вземе индивидуално от някой от членовете му?

7

Кое от следните е пример за стимул от културната среда, съгласно разгърнатия модел на потребителско поведение?

8

За кой тип решение за покупка, при индивидуалните потребители, са характерни високата цена на продукта; продуктът се купува веднъж на няколко години; клиентите са с висока степен на ангажираност при покупка:

9

Когато един потребител решава да смени телефона си, защото на стария са се повредили микрофоните и когато води разговори не чува добре, това се свърза с:

10

Кое от изброените се отнася до етапа “решение за покупка” от процеса на вземане на решение за покупка от индивидуалните потребители:

11

За коя от изброените теории е характерно, че “потребителите купуват определен продукт, който им доставя най-голяма полезност при определено ценово равнище”:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време