00:00:00

Тест по маркетинг за студенти от 3-ти курс

1

Коя от посочените стратегии не е стратегия, осигуряваща интензивен растеж:

2

В процеса на маркетиново планиране маркетинговите цели се разработват след:

3

Когато при въвеждане на нов продукт на пазара фирмата планира ниски цени и високи разходи за реклама, тя осъществява стратегия на:

4

Кое от посочение по-долу твърдения не е вярно по отношение на пазарното позиционирене:

5

При осъществяване на отраслов анализ имаме предвид (посочете вярното твърдение):

6

По отношение на факторите от микромаркетинговата среда на фирмата е вярно твърдението:

7

Коя от посочените по-долу цели не може да бъде отнесена към общите маркетингови цели?

8

Като маркетингова програма можем да определим:

9

Кое от твърденията е вярно по отношение на маркетинговия одит:

10

Възможностите в средата, идентифицирани чрез SWOT анализ, се ранжират в съответствие със следните критерии (посочете подходящата двойка критерии):

11

Коя от посочените по-долу групи от параметри не можем да използваме при идентифицирането и оценката на възможностите в средата

12

Съперничеството между отрасловите конкуренти се изостря, когато:

13

Кой от посочените по-долу елементи не следва да се включи във формулировката на фирмената мисия:

14

Кой от посочените критерии не се използва при анализа на потребителската удовлетвореност:

15

Под „неизтекло търсене” разбираме

16

Определянето на пазарната големина въз основа на метода на средната норма на потребление може да се предостави като произведение от:

17

Кое от твърденията за бързо развиващи се пазари не е вярно:

18

За пазарните тенденции за разлика от увлеченията можем да твърдим:

19

В кой от посочените по-долу случаи стратегиите са подредени във възходяща градация по отношение на степента на риск:

20

Стратегията на пазарно развитие се осъществява посредством:

21

Към поведенческите критерии за сегментиране на пазара можем да отнесем:

22

Стратегическата група в даден отрасъл представлява

23

Посочете вярното твърдение, отнасящо се до връзката между потребителската удовлетвореност и лоялността (на пазарите, предполагащи алтернативен избор):

24

Показателят, чрез който измерваме големината на пазара е:

25

За качествените методи, използвани при прогнозиране големината на пазара е характерно:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време