00:00:00

Тест по експортен маркетингов мениджмънт за 5-ти курс

1

При макропирамидалната структура маркетинг миска най-често се:

2

Вярно ли е твърдението: При фиксираните методи се използват фиксирани уравнения, които се основават на a priori предложението, че динамичният ред притежава или не притежава определени характеристики

3

Вярно ли е твърдението: Парадигмата OLI включва елементите: собственост, месторазположение, интернационализация

4

Кой е основният недостатък на он-лайн фокус групите.

5

Вярно ли е твърдението: Познаването на търговската марка е свързано положително с пазарния дял

6

Кой метод за определяне на цената използва формулата P=С+E-K

7

Колко категории има Инкотермс:

8

Според типа регионалните конфликти се делят на: 

9

Вярно ли е твърдението: Фирмите с по-ниски равнища на пазарен дял са по-рентабилни

10

  Вярно ли е твърдението: Методът за прогнозиране на продажбите може да се определя в зависимост от фазата от жизнения цикъл на продукта

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време