Тестът съдържа 17 въпроса по маркетинг, всичките само с по един верен отговор. Предназначен е за студенти от 3-ти курс.
Публикуван от
admin
QuizBattles издига знанията ви за тестови въпроси на следващото ниво!
1
Независимо от различните аспекти в дефинициите за маркетинг, повечето от тях поставят на преден план:
2
Най-общо пазарът се асоциира с:
3
Класическият маркетинг инструментариум включва:
4
Вторичните данни са събирани и обработени предварително за:
5
Изготвянето на доклад, е:
6
Действията на купувача се инициират от два вида стимули:
7
Твърденията, че: „Потребителят възприема продукта като съвкупност от свойства, които всъщност се оценяват от него. Оценката на отделните свойства зависи от възможността им да задоволят вече осъзнатия проблем“, се отнасят за следния етап от процеса за вземане на решение за покупка:
8
............решение етрудно за изследване и често такива покупки предизвикват отрицателен вътрешен дисонанс:
9
..........групи от индивиди, които не придналежат към определена референтна група или среда, но по определени причини биха могли да се присъединят и с поведението си да проявяват аспирации за целта:
10
Пълно сегментираме на пазара означава:
11
...........представляват рисунки на растения, животни, хора, предмети от заобикалящия ни свят:
12
Основни фигури в дистрибуцията са:
13
Характеристиката: „Те са сравнително големи, евтини и с ниска надценка, с голям обем продажби и на самообслужване“ се отнася за:
14
...........обхваща продажбите чрез пощенска поръчка, телефонен маркетинг, телевизионен маркетинг, чрез компютърна мрежа:
15
Понятието реклама има латински произход „reclama“ и означава:
16
Най-бързо развиващият се елемент на маркетинговите комуникации е:
17
Купоните са средство за насърчаване на
Изпрати за проверка