00:00:00

Тест по маркетинг във финансовите институции за 3-ти курс

1

Кой от посочените елементи НЕ се включва в разширената концепция за маркетинговият микс на услугите:

2

Вътрешните клиенти на банката са:

3

Нееднородността (изменчивостта) като специфична характеристика на услугите означава:

4

В резултат на нееднородността на услугите:

5

Неделимостта като специфична характеристика на услугите означава:

6

Нетрайността е специфична характеристика на услугите, която означава, че:

7

Отбележете коя от посочените характеристики е присъща само на финансовите услуги:

8

Отбележете коя от посочените характеристики е присъща само на финансовите услуги:

9

Кой от посочените фактори е елемент на микромаркетинговата среда:

10

Кой от посочените фактори е елемент на макромаркетинговата среда:

11

Според модела на Маслоу човешките нужди могат да се разглеждат в пет йерархични равнища. Определете правилната последователност на равнищата, започвайки от базовите физиологични нужди

12

Потребителското поведение при покупката на финансови продукти може да се определи като:

13

Отбележете вярната последователност на етапите в процеса на вземане на решение за покупка:

14

Поведението на големите корпоративни клиенти на банките са характеризира с:

15

Към поведенческите критерии за сегментиране на пазара можем да отнесем:

16

Кое от твърденията за пазарните сегменти е вярно?

17

Под “специфичното таксуване” на банковите услуги разбираме:

18

Кой от посочените по-долу елементи не е съставна част от PR:

19

Отбележете кое от твърденията НЕ е вярно:

20

Коя от посочените по-долу групи включва технологични канали за разпространение на банковите услуги?:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време