00:00:00

Тест по бизнес комуникации за 4-ти курс

1

Посочете вярното твърдение:

2

Оценката на релациите (мнение, отношение, представа на всяка от страните за другата) стои в основата на:

3

Концепцията за самооценката е:

4

Процесът на достъп до стимула и неговата интерпретация въз основа на опита е:

5

Категоризирането на нещата въз основа на непълна и непроверена информация се нарича:

6

Слушането с емпатия е:

7

Свободната оферта:

8

Запитването за стоки и услуги:

9

Поръчката за стоки и услуги се характеризира със следното:

10

Твърдата оферта:

11

Когато подготовката на сделката започва по инициатива на купувача с непознат продавач и неуточнени позиции по бъдещата сделка:

12

Техниката на преговори “бране на череши” е свързана с:

13

Последователното натрупване на серия от малки отстъпки по условията на сделката е свързано с техниката на:

14

„Принципното преговаряне”:

15

Кое от твърденията не представлява основно изискване при планирането на отстъпките:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време