00:00:00

Управление на маркетинга в туризма - тест 1

1

Единната система за туристическа информация включва:

2

Коя от изброените структури съответства на стратегията за развитие на продукта?

3

Моделът „7S” включва седемте фактора на вътрешната среда и ги разделя на две групи:

4

В зависимост от областите, в които се прилага СТРАТЕГИЧЕСКИЯТ КОНТРОЛ бива:

5

Прилагането на кой от изброените по-долу модели силно зависи от националните особености и фирмената култура?

6

Какви са характеристиките на култура от типа „мачо” ?

7

Принципът на ограничената рационалност се характеризира с:

8

Обвързването на фирмената култура със стратегията се изразява в:

9

Целевата ориентация на стратегиите зависи от :

10

Визията на корпоративно и фирмено ниво трябва:

11

Според съдържанието им целите на туризма могат да бъдат систематизирани като:

12

Изграждане на визия, формиране на мисия, целеполагане, разработване и реализация за бизнес плана са пет от осемте етапа на бизнес планирането. Кои са останалите три :

13

Кой от отговорите не принадлежи към видовете стратегически бизнес единици?

14

В етапите на бизнес планирането НЕ влиза :

15

Стратегическата логика на лидерството в разходите „ ...изисква фирмата наистина да бъде водач, а не един от конкуриращите се на тази позиция” е мисъл на:

16

Продуктово – пазарната матрица е измислена от :

17

Анализът на мезосредата на туристическата индустрия включва:

18

Кое от изброените не е компонент на маркетинговия микс:

19

Разновидностите на каналовата интеграция са:

20

Институционалният ПР е:

21

Инвестиционният ПР е специализирана част от:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време