00:00:00

Тест по Маркетингови изследвания за 4-ти курс

1

Към целите на пазарното проучване можем да отнесем:

2

Етапите на провеждане на маркетинговото изследване са:

3

Кое от изброеното може да се причисли към дефиницията „насочващ въпрос”?

4

Изследването на „полезността” е ориентирано към:

5

Качествена маркетингова информация се получава, чрез:

6

Като източник на проблем за маркетинговото изследване се определя:

7

Детерминираността на потребителското поведение се проявява, чрез:

8

Кой от следните етапи на пазарното изследване приключва с наличието на окончателна анкетна карта?

9

На кой етап от процеса на разработване на анкетно проучване се премахват двусмислените въпроси:

10

Типа на поведенческия отговор е „УСВОЯВАНЕ” при следните равнища на отговор:

11

При измерване на отговорите могат да се използват следните скали:

12

При определяне на формулировката на въпросите може да се допусне грешка за:

13

Планът за изследване включва елементите:

14

Според обекта на изследване маркетинговото проучване може да бъде:

15

Измерване на разновидността на продукта/марката се извършва на равнище:

16

При предварителния анализ се отстраняват грешки при:

17

Към вероятностните (случайни, стохастични) извадки се отнасят:

18

Според типа на информацията последната бива:

19

При разработване на съдържанието на въпросите се следи за:

20

Като инструмент на анкетното проучване „дълбочинни Интервюта” се правят при:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време