00:00:00

Високоскоростен електрически транспорт

1

При увеличение на скоростта и запазване мощността на тяговите двигатели тяговата сила:

2

Изисквания към окачването с нарастване на скоростта над 250 км/ч:

3

За най-перспективен материал за изработка на кошовете се приема:

4

Спирачната сила не зависи от сцеплението между колелата и релсите при използване на:

5

Увеличение на скоростта при запазване мощността на тяговите двигатели е възможно чрез:

6

Аеродинамичното съпротивление:

7

При голям брой на вагоните (увеличаване дължината на влака) аеродинамичното съпротивление:

8

Намаляване на аеродинамичното съпротивление може да се постигне чрез:

9

Максималната скорост за която се реконструират ЖП линиите в Р. България е:

10

Оптималният закон за управление тяговите двигатели позволява:

11

Рекуперативното спиране позволява връщане в мрежата на част от консумираната енергия:

12

При скорости от 250 км/ч до 350 км/ч се изискват радиуси на кривите:

13

Възвишението на външната релса в хоризонтална крива зависи от:

14

Допустимата скорост на състава при вписването в крива:

15

Намаляването на статичните натоварвания на колоосите води до намаляване на:

16

С нарастването на скоростта по-съществено нарастват:

17

Нарастването на скоростта изисква замяната на релсите с:

18

При високи скорости се използва:

19

С нарастване на скоростта мощността на захранващата електросистема трябва да:

20

За скорости над 250 км/ч предпочитаната система за електрозахранване е 2 х 25 KV, 50 HZ

21

С нарастване на скоростта сечението на контактния проводник трябва да:

22

С нарастване на скоростта силата на опъване на контактния проводник трябва да:

23

Износоустойчивостта на контактния проводник е по-голяма при:

24

По-високите скорости изискват диапазонът на изменение на напрежението в КМ:

25

За скорости над 250 км/ч предпочитаната система за задвижване е:

26

С нарастване на скоростта на движение над 250 км/ч еластичността на КМ:

27

При нарастване на скоростта над 205 км/ч силата на натиск на пантографа трябва да:

28

С нарастване на скоростта сумарната маса на токоприемниците трябва да:

29

За реализиране на висока скорост е необходимо в буксована степен на ресорното окачване да се използват елементи реализиращи:

30

Коефициентът на въздушно съпротивление на съвременните високоскоростни влакове е в границите:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време