00:00:00

Маркетинг

1

Кое от изброените твърдения определя най-точно същността на маркетинга?

2

Посочете кое от твърденията НЕ е вярно по отношение на маркетинговата философия (маркетингово мислене)?

3

Посочете кое от твърденията е вярно по отношение на маркетинговата философия?

4

По отношение на проактивния маркетинг (за разлика от реагиращия) е вярно че:

5

От маркетингова гледна точка продукт може да бъде:

6

В маркетинга под пазар се разбира:

7

Пазарът на крайните потребители включва:

8

За ‘‘отрицателно търсене‘‘ говорим когато:

9

Към макро маркетинговата среда на фирмата можем да отнесем:

10

По отношение на факторите, формиращи микро маркетинговата среда е вярно:

11

Вътрешно-фирмената маркетингова обкръжаваща среда:

12

Кредитните институции могат да се разглеждат като част от:

13

Целеви пазар на фирмата може да се дефинира като:

14

Кое твърдение е вярно по отношение на пазарите на организационни потребители?

15

Културните норми представляват:

16

Времето, с което потребителят разполага за вземане на решение за дадена покупка се изучава като влияние от групата на:

17

Кое НЕ е вярно по отношение на процеса за вземане на покупка?

18

След кой от посочените етапи в процеса на разработване на целевия пазар се разработва стратегията за пазарно позициониране?

19

Кое от твърденията за пазарните сегменти е вярно?

20

Кое от твърденията НЕ е вярно за демографските критерии за пазарно сегментиране?

21

Кой от посочените критерии НЕ е поведенчески за сегментиране на пазара?

22

По отношение на широката продуктова гама може да се твърди:

23

Като елемент на кое на равнищата на продукта може да се разглежда безплатната доставка и монтаж?

24

Отбележете вярното твърдение, отнасящо се до услугите като специфичен продукт:

25

Под нееднородност на услугите разбираме:

26

За коя група маркетингови посредници е характерно закупуването на продукта и придобиване на право на собственост върху него с последваща продажба:

27

За преките канали на дистрибуция можем да твърдим:

28

Кое е вярно за ексклузивната дистрибуция?

29

По отношение на стратегията ‘‘на избутване‘‘ в дистрибуционните канали е вярно, че:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време