Тест по маркетинг за студенти от трети курс в УНСС. Всички въпроси имат само един верен отговор.
Публикуван от
admin
QuizBattles издига знанията ви за тестови въпроси на следващото ниво!
1
Кое от изброените твърдения определя най-точно същността на маркетинга?
2
Посочете кое от твърденията НЕ е вярно по отношение на маркетинговата философия (маркетингово мислене)?
3
Посочете кое от твърденията е вярно по отношение на маркетинговата философия?
4
По отношение на проактивния маркетинг (за разлика от реагиращия) е вярно че:
5
От маркетингова гледна точка продукт може да бъде:
6
В маркетинга под пазар се разбира:
7
Пазарът на крайните потребители включва:
8
За ‘‘отрицателно търсене‘‘ говорим когато:
9
Към макро маркетинговата среда на фирмата можем да отнесем:
10
По отношение на факторите, формиращи микро маркетинговата среда е вярно:
11
Вътрешно-фирмената маркетингова обкръжаваща среда:
12
Кредитните институции могат да се разглеждат като част от:
13
Целеви пазар на фирмата може да се дефинира като:
14
Кое твърдение е вярно по отношение на пазарите на организационни потребители?
15
Културните норми представляват:
16
Времето, с което потребителят разполага за вземане на решение за дадена покупка се изучава като влияние от групата на:
17
Кое НЕ е вярно по отношение на процеса за вземане на покупка?
18
След кой от посочените етапи в процеса на разработване на целевия пазар се разработва стратегията за пазарно позициониране?
19
Кое от твърденията за пазарните сегменти е вярно?
20
Кое от твърденията НЕ е вярно за демографските критерии за пазарно сегментиране?
21
Кой от посочените критерии НЕ е поведенчески за сегментиране на пазара?
22
По отношение на широката продуктова гама може да се твърди:
23
Като елемент на кое на равнищата на продукта може да се разглежда безплатната доставка и монтаж?
24
Отбележете вярното твърдение, отнасящо се до услугите като специфичен продукт:
25
Под нееднородност на услугите разбираме:
26
За коя група маркетингови посредници е характерно закупуването на продукта и придобиване на право на собственост върху него с последваща продажба:
27
За преките канали на дистрибуция можем да твърдим:
28
Кое е вярно за ексклузивната дистрибуция?
29
По отношение на стратегията ‘‘на избутване‘‘ в дистрибуционните канали е вярно, че:
Изпрати за проверка