00:00:00

Тест по бизнес комуникации за 11-ти клас

1

Деловото общуване чрез кореспонденция има следните силни страни:

2

На масата на преговорите не трябва да има губещи, а и двете страни трябва да печелят:

3

За успешното водене на преговори значение имат следните ключови фактори:

4

В рамките на фирмените комуникации се борави и с категориите:

5

Вариантността на съобщението не изключва възможността за изработване и спазване на формализирани правила и изисквания за участниците в процеса на общуване

6

Отношението на идивида или групата индивиди към особеностите на културата в дадена страна се класифицира като: културно приспособяване, културен императив или културен неутралитет.

7

При културната........съществува възможност за сливане на отделните култури, за обединяване на методи и форми на управление.

8

Съществуват няколко модела при водене на бизнес преговори:

9

Власт /отговорност, отношение към риска, индивидуализъм/колективизъм, мъже/жени са измерения на културата според:

10

Ф. Тромпенаарс диференцира различните култури въз основа на следните критерии:

11

Мълчанието, взирането в лицето на опонента, докосването са:

12

Характерното за дистрибутивния стил е наличието на точки на съпротивление, разстоянието между които се нарича...

13

Използването на посредник и арбитраж имат една и съща цел – да се разреши конфликтът. Главната разлика при интервенцията на посредника е, че той:

14

14 Посочете невярното твърдение: Конфликтът по време на търговски преговори може да се дължи на:

15

Начинът, по който хората използват физическата дистанция да отправят съобщения се изследва от:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време