00:00:00

Тест по маркетинг за 2-ри курс в УНСС

1

Фирма производител на луксозна козметика, предлага нов асортимент предназначен за по-нископлатежна категория клиенти. Каква стратегия за развитие на производствения микс е това?

2

Полезността във връзка със собствеността е от по-голямо значение за купувачите на:

3

Според маркетинговата терминология желанието се дефинира:

4

На колко нива е следния дистрибуционен канал: Фирма производител на мебели; Застрахователна компания; Транспортна фирма; Агенция за маркетингови изследвания; Мебелна къща.

5

Изискванията за обществена комуникация са:

6

Използване и потребление на обикновен и мобилен телефон имат:

7

Кои от изброените фактори са едновременно елемент на макросредата и спадат към неконтролираните от весшето ръководство на компаниите?

8

Общия пазарен потенциал на даден продукт представлява:

9

По случай коледните празници голяма компания дарява значителна сума на дом за медикосоциални грижи. От гледна точка на маркетинга този акт представлява:

10

Кой подход на позициониране на „ Шанел № 5 „ който се предлага като свръх луксозен и скъп е верен?

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време