00:00:00

Тест по системи от стандарти в международния бизнес

1

Степен, в която съвкупност от присъщи характеристики удовлетворяват изисквания се нарича:

2

Кое от следните не е запис, изискван от ISO 9001:2000?

3

ISO 9001:2000 изисква за политиката по качеството следното:

4

Кой от следните не е един от осемте принципа на управлението на качеството?

5

Съгласно ISO 9004:2000, какви подобрения обикновено се извършват от работните екипи извън рутинните операции?

6

Терминът 'документирана процедура' в контекста на стандарта ISO 9001:2000 означава:

7

Присъствието на знакът “СЕ” върху етикета на детските играчки показва:

8

Сертификация от трета страна се извършва от:

9

Автосертификацията се извършва от:

10

Маркировката за съответствие представлява:

11

Организацията се разпорежда с несъответствуващ продукт по следния начин:

12

Абревиатурата НАССР означава:

13

Кои опасности не контролира системата НАССР:

14

Коя дейност не е включена в обхвата на верификацията (проверката) на системата НАССР:

15

Кое твърдение за НАССР плана не е вярно:

16

Одиторът не може да установи доказателства за планирано непрекъснато усъвършенстване. Това е

17

Одиторът не може да установи, че персоналът разбира своята отговорност за постигане на целите по качеството. Това е

18

При разговор с Началник Търговски отдел, одиторът разбира, че организацията не извършва проучване, за да установи дали продукта задоволява изискванията на клиента. За повече от година не са получени оплаквания от клиенти и затова се счита, че такова проучване не е необходимо. Това е

19

Одиторът е обезпокоен, че се публикува информация, подадена от клиент без негово разрешение. Това е

20

При преминаване на системата за управление на качеството на организацията към нова версия е наредено да се изтеглят всички съществуващи наръчници и процедури два месеца преди преиздаването на актуализираните документи. Това е

21

Когато организацията възложи на външен изпълнител някой свой процес, не е необходимо този процес да бъде включен в системата за управление на качеството, защото

22

Организациите могат да използват ISO 9004:2000, koгато изграждат своята система за управление на качеството, защото

23

Кое от следните твърдения за изискванията на клиента е вярно:

24

“Щастливи деца” e търговец на детски облекла, който продава своите продукти във вериги от специализирани магазини. Всички нови модели са създадени от дизайнери, които не са служители в организацията, а работят по договор и докладват пряко на главния дизайнер на “Щастливи деца”. Производството на облеклата е прехвърлено на Кооперация “Детски облекла”. “Щастливи деца” е единствен клиент на Кооперация “Детски облекла”. И двете компании се подготвят за независими (от трета страна) одити за сертифициране по ISO 9001:2000. Кое от следните твърдения е вярно:

25

Клиент се обажда по телефона в предприятие, за да се оплаче от дефектно радио, което е купил преди три дни. Централата го свързва с отдела за техническо обслужване. Сервизният техник обяснява на клиента, че тъй като повредата е в гаранционен срок, това било проблем на пласмента. За съжаление в пласмента няма никой и клиентът отново попада на централата. От там му казват учтиво, че не могат нищо да направят за него и го приканват на следващия ден пак да се опита. Клиентът трясва слушалката с не особено любезен коментар за качеството в предприятието. Коя е причината за неудовлетворението на клиента?

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време