00:00:00

Тест по маркетинг

1

Маркетинга се занимава с всичко, посочено по-долу, освен с:

2

Търговската концепция на първо място е:

3

Какво означава сувернитет на потебителя?

4

Ръководството на фирма формулира своята бизнес философия като: “производство и продажби на стоки, които във висока степен са съобразени с нуждите и изискванията на потребителите, а също така и с възможностите на самата фирма”. На кое от посочените отговаря?

5

Социалната концепция отразява вярването, че фирмата:

6

Какво означава консюмеризъм?

7

Коя от посочените дейности не се включва в маркетинга?

8

Кой от посочените методи не изисква математическа обработка на данни?

9

Кой от посочените фактори е основен за успеха на стоката на пазара:

10

Защо специалистите по маркетинг задължително сегментират пазара?

11

Първичната информация е:

12

Какъв вид информация е тази, която може да се получи от Статистическия институт и се отнася до структурата на населението от съответния регион:

13

13. Кое от посочените определения е най-близко до маркетинговото разбиране за пазара:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време