Тест по маркетингово планиране за студенти. Всички въпроси имат само един верен отговор.
Публикуван от
admin
1
Коя от посочените стратегии не е стратегия, осигуряваща интензивен растеж:
2
В процеса а маркетиново планиране маркетинговите цели се разработват след:
3
Когато при въвежднае на нов продукт на пазара фирмата планира ниски цени и високи разходи за реклама, тя осъществява стратегия на:
4
Кое от посочение по-долу твърдения нее вярни по отношение на пазарното позиционирене:
5
При осъществяване на отраслов анали имаме предвид (посочете вярното твърдение)
6
По отношение на факторите от микромаркетинговата среда на фирмата е вярно твърдението:
7
Коя от посочените по-долу цели не може да бъде отнесена към общите маркетингови цели
8
Като маркетингова програма можем да определим
9
Кое от твърденията е вярно по отношение на маркетинговия одит
10
Възможностите в средата, идентифицирани чрез SWOT анализ, се ранжират в съответствие със следните критерии (посочете подходящата двойка критерии):
11
Коя от посочените по-долу групи от параметри не можем да използваме при идентифицирането и оценката на възможностите в средата
12
Съперничеството между отрасловите конкуренти се изостря, когато:
13
Кой от посочените по-долу елементи не следва да се включи във формулировката на фирмената мисия
14
Кой от посочените по-долу критерии не се използва при анализа на потребителската удовлетвореност:
15
Под „неизтекло търсене” разбираме
16
Определянето на пазарната големина въз основа на метода на средната норма на потребление може да се предостави като произведение от:
17
Кое от твърденията за бързо развиващи се пазари не е вярно:
18
За пазарниет тенденции за разлика от увеличенията можем да твърдим:
19
В кой от посочените по-долу случаи стратегиите са подредени във възходяща градация по отношение на степента на риск:
20
Стратегията на пазарно развитие се осъществява посредством:
21
Към поведенческите критерии за сегментиране на пазара можем да отнесем:
22
Стратегическата група в даден отрасъл представлява
23
Посочете вярното твърдение, отнасящо се до връзката между потребителксата удовлетвореност и лоялността (на пазарите, предполагащи алтернативен избор):
24
Показателят, чрез който измерваме големината на пазара е:
25
За качествените методи, използвани при прогнозиране големината е характерно:
Изпрати за проверка