00:00:00

Teст по мениджмънт IV вариант

1

Мениджмънта на човешките ресурси е по-нова концепция за мениджмънта на персонала.

2

Персоналните стратегии се основават на фирмените стратегии.

3

Мениджмънта на човешките ресурси се осъществява само от персоналните мениджъри и специалисти.

4

Фирмената култура е един от факторите, оказващи влияние върху ОП.

5

В управленски аспект всяка съвкупност от хора е група.

6

Мениджмънтът и лидерството са близки, но все пак различни понятия.

7

Мотивацията е една от предпоставките за получаване на добри резултати от труда.

8

Проектирането на трудовите процеси се обуславя само от технологичните особености на процесите.

9

Анализът на трудовите процеси е необходимо условие за разработване на длъжностна и персонална характеристика.

10

Планирането на потребностите от човешки ресурси се основава на прогнози за потребностите и възможностите за задоволяването им.

11

Използването на вътрешни източници за набиране на персонала има важно икономическо предимство.

12

Събеседването е основен метод за подбиране на персонала.

13

Процедурата по подбиране на персонала включва задължително и тестване.

14

Методите за оценка на изпълнението са количествени.

15

Образованието, квалификацията и усъвършенстването са сходни дейности по обучени на хора.

16

Планирането на обучението е свързано с определяне на учебните цели и планове.

17

Усъвършенстването на мениджърите не е специално формализирана дейност.

18

Напредването в кариерата се основава на индивидуалните и организационните потребности и възможности.

19

Аналитичните методи за оценяване на работата са класифициране и точкова система.

20

Системите за заплащане на труда се базират на изработеното време или изработените резултати.

21

Работодателите са длъжни да осигурят определени привилегии и придобивки за компенсиране на труда.

22

Работата на смени не винаги е ефективна.

23

Първа стъпка при преговарянето е оценката на силата за преговаряне.

24

Участието на персонала в управлението на ниво трудови задачи има известни ограничения.

25

Комуникациите са свързани с взаимен обмен на идеи, чувства и становища.

26

Конфликтите винаги имат отрицателни последствия.

27

Обектите на организационни промени са структура, технология и персонал.

28

Индивидуалният трудов договор не съдържа винаги всички подробности относно условията на работа.

29

Процедурите за решаване на индивидуални трудови спорове не трябва да са регламентирани писмено.

30

Това е примерен въпрос. Натиснете върху текста, за да го редактирате...

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време