00:00:00

Тест по международни стратегии

1

Когато компаниите се стремят да се съобразят с локалните различия то те се стремят към:

2

Какво включва понятието 'стратегически контекст'?

3

Какво цели увеличаването в рамка 'четири действия'?

4

Кое правило на 'Плоския свят' стои в основата на твърдението на Томас Фрийдман 'От командвай и контролирай към свързвай се и си сътрудничи'?

5

Коя генерична стратегия лежи в основата на регионалната специализация?

6

При коя стратегия членовете на организацията споделят едно виждане и се индентифицират с него?

7

За кой тип продукти културните различия не са от съществено значение:

8

Като синоним на офшорна зона не може да се използва:

9

Коя генерична стратегия може да се определи като копиране на домашната стратегия:

10

В съвременната кибер матрица 'черните дупки' са еквивалент на ... от матрицата на BCG.

11

Първият елемент от аналитичния иструментариум на стратегията "Син океан" е:

12

Кои са приликите между офшорните зони и свободните икономически зони:

13

Кое от изброените не се използва от индентичните стратегии:

14

При коя стратегия за глобализиране конкурентното предимство на компанията е в отличното познаване на определен регион?

15

Коя стратегия дава отговор на въпроса 'Как да бъдем конкурентни в специфичния бизнес?'

16

Какво цели увеличаването в рамка 'четири действия'?

17

Коя от изброените променливи не се използва за оценка на фискалната тежест в Индекса на икономическа свобода

18

Когато културните различия са от изключително важно значение за покупката, а цената не е определящ фактор, то тогава подходяща стратегия е:

19

В международнат мениджърска матрица холистичното отношение се изразява в:

20

В новите гъвкави фабрики акцентът се поставя върху:

21

При коя стратегия членовете на организацията споделят едно виждане и се индентифицират с него?

22

Кои са разликите между офшорните зони и свободните икономически зони:

23

Стойностна иновация има тогава, когато:

24

По какъв начин действат традицонните мениджъри при вземането на решения?

25

Каква генерична международна стратегия използва PSA Peugeot Citroen, обединявайки своите R&D отдели и разработвайки една база, върху която надгражда моделите Citroen Berlingo и Peugeot Partner.

26

Компаниите, които се стремят към икономии от мащаба произвеждат

27

В своите прогнози Мескита борави с понятието:

28

В матрицата на международното конкурентно разполагане на фирмите, барони са тези фирми ...

29

Какво включва понятието 'стратегически процес'?

30

Какво цели редуцирането в рамка 'четири действия'?

31

Коя генерична стратегия лежи в основата на пълната глобализация?

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време