Това е тест по дисциплината маркетинг на високите технологии, който се е падал на изпит. Въпросите са само с един верен отговор.
Публикуван от
admin
1
Задача на маркетинга е:
2
Необходимостта от използване на маркетинга произтича от:
3
Желанията на потребителите са свързани с:
4
По време на изложба фирма прави проучване на потребителското мнение. Това е:
5
Матрицата, известна като „анализ на девет полета” е разработена от:
6
Маркетинговите средства са:
7
Фирма въвежда на пазара за кратко време продукт при много висока цена. Фирмата провежда ценова политика насочена към:
8
От статистически годишници фирма набира данни за населението на Варна. Това е:
9
Фирма закупува търговска фирма от канала за реализация. Това е стратегия на:
10
Най-близко до пълноценния пазар са:
11
Коя от посочените дефиниции е най-близко до маркетинговото разбиране за пазара:
12
Кое е основното ограничение на един полиполен пазар:
13
Защо се налага сегментирането на пазара:
14
Понятието „пазарна ниша” е свързано с:
15
Коя е основната цел на позиционирането на продукта:
16
Стратегия според SWOT-анализа е:
17
Фазите на процеса на рекламно въздействие по класическия модел са:
18
Потребителите иноватори купуват продукта във фазата на:
Изпрати за проверка