00:00:00

Тест по маркетинг

1

Задача на маркетинга е:

2

Необходимостта от използване на маркетинга произтича от:

3

Желанията на потребителите са свързани с:

4

По време на изложба фирма прави проучване на потребителското мнение. Това е:

5

Матрицата, известна като „анализ на девет полета” е разработена от:

6

Маркетинговите средства са:

7

Фирма въвежда на пазара за кратко време продукт при много висока цена. Фирмата провежда ценова политика насочена към:

8

От статистически годишници фирма набира данни за населението на Варна. Това е:

9

Фирма закупува търговска фирма от канала за реализация. Това е стратегия на:

10

Най-близко до пълноценния пазар са:

11

Коя от посочените дефиниции е най-близко до маркетинговото разбиране за пазара:

12

Кое е основното ограничение на един полиполен пазар:

13

Защо се налага сегментирането на пазара:

14

Понятието „пазарна ниша” е свързано с:

15

Коя е основната цел на позиционирането на продукта:

16

Стратегия според SWOT-анализа е:

17

Фазите на процеса на рекламно въздействие по класическия модел са:

18

Потребителите иноватори купуват продукта във фазата на:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време