00:00:00

Тест по банков маркетинг

1

Сегментацията на базата на потребителското поведение се нарича:

2

За кой етап от жизнения цикъл на банковия продукт са характерни ниски цени, висок обем продажби, бавно спадаща печалба, ожесточена конкуренция, масови потребители, умерени маркетингови разходи и забавяща се степен на растеж?

3

Познати са следните методи за формиране на рекламния бюджет:

4

Цените на банковите продукти и услуги и тяхното търсене се намират:

5

Институционалната банкова клиентела може да се класифицира:

6

Познати са следните методи за формиране на рекламния бюджет:

7

Маркетинговият план съдържа следните основни фази:

8

Конкурентите се групират на:

9

Маркетинговият процес според Котлър включва следните стъпки (етапи):

10

В зависимост от начина на общуване с клиентелата банковият маркетинг се разграничава на:

11

Изборът на по-къс или по-дълъг канал за разпределение на банковите продукти се базира на:

12

Дейността на централния кредитен регистър на банките се регламентира в:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време