00:00:00

Примерен тeст по маркетинг - II вариант

1

Производителите на стоки за широко потребление концентрират вниманието си приоритетно върху:

2

Пазарно ориентираната концепция за фирмено управление означава:

3

Глобалният маркетинг означава

4

Обособяването на целеви групи клиенти на основата на сродни характеристики на техните потребности се нарича:

5

Маркетолозите класифицират пазарите от гледна точка на:

6

Определящи характеристики на съвременния маркетинг са:

7

Маркетингът е процес на развитие на:

8

Ейбрахам Маслоу изгражда йерархията на човешките потребности, която маркетолозите използват за целите на:

9

Маркетинг обкръжението на микроравнище е представено от:

10

Прогнозата на продажбите се определя на основата на информацията за пазарния потенциал:

11

Скалата на човешките потребности според Ейбрахам Маслоу включва следните равнища:

12

В качеството на фактор на маркетинг обкръжението деловата етика няма връзка с правното регулиране на бизнеса:

13

Проучването на маркетинг обкръжението има за цел:

14

Неконтролируемите фактори от страна на фирмата са:

15

Пазарно ориентираното стратегическо планиране минава през следните етапи:

16

Стратегическата бизнес единица е:

17

„Бизнес силата” на предприятието се определя с помощта на следните покaзатели:

18

Обекти на СУОТ анализ са:

19

Проучването на маркетинг обкръжението има за цел:

20

Резултатите от СУОТ анализа обуславят вземането на управленски решения за целите на:

21

Макромаркетинг обкръжението се обуславя от действието на следните фактори:

22

Стратегията „проникване на пазара” е ефективна в условията на:

23

Най-висока степен на диверсификация на продукта се наблюдава във:

24

„Бизнес силата” на предприятието се определя с помощта на следните показатели:

25

Моделът „пазарна атрактивност/бизнес сила” се използва за целите на:

26

„Портфолио техниките” са маркетинг модели, прилагани с цел:

27

Стратегията „концентрирана диверсификация” предполага:

28

Маркетинг стратегията на вертикалната интеграция се развива в права посока чрез:

29

Факторите, определящи развитието на информационното търсене от страна на клиента с цел осъществяване на покупка, са:

30

Разграничаваме следните подходи за обхващане на пазара:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време