00:00:00

Примерен тeст по маркетинг

1

Стратегическото маркетинг планиране минава през следните етапи:

2

Маркетинговата стратегия „проникване на пазара” е ефктивна в условията на:

3

Продажбено ориентираната концепция за фирмено управление предполага:

4

Съвкупността от средства, които се използват за създаване на благоприятна представа за продукта и производителя в съзнанието на потребителя, се нарича:

5

Най-висока степен на диверсификация на продукта се наблюдава във:

6

Пазарният сегмент е:

7

Позиционирането на продукта в съзнанието на потребителя се реализира на основата на следните принципи:

8

Стратегическата бизнес единица е:

9

„Бизнес силата” на предприятието се определя с помощта на следните показатели:

10

Марекетингът е:

11

Първостепенна задача на производителя във фазата на зрелостта на продукта е:

12

Маркетинг обкръжението може да се дефинира като:

13

Основните фактори, обославящи избор на пазарни сегменти, са:

14

Стратегията на пазарната ниша означава:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време