Тестът е подходящ за самоподготовка и самопроверка върху основните понятия и принципи в маркетинга.
Публикуван от
admin
QuizBattles издига знанията ви за тестови въпроси на следващото ниво!
1
За вас маркетингът означава:
2
Кои са маркетингови концепции:
3
Коя от посочените дейности не се включва в маркетинга:
4
Кой от посочените елементи не се включва в маркетинга:
5
Появата на тенденция за спад в продажбите е разделяща точка между фазите от жизнения цикъл:
6
Кой елемент на маркетинг микса е решаващ във фазата на зрелост:
7
Списъкът от наименования на продуктови групи /продуктови линии/ представлява:
8
Удобството при покупката за потребителя е елемент на:
9
В групата на макрофакторите на обкръжаващата среда влизат:
10
Основните характеристики на влиянието на факторите от обкръжаващата среда са:
11
Поведението на крайните потребители преминава през следните етапи:
12
Едно маркетингово проучване е равностойно на SWOT-анализ:
13
Обособяването на целеви пазар на основата на сродни характеристики на потребителите се нарича:
14
Подходът на множествена сегментация означава разработване на маркетинг-микс:
15
Крайният потребител се различава от организацията потребител по:
16
Последният етап от процеса на сегментиране на пазара от предприятието е:
17
Организационното осигуряване на решението за покупка на продукт с производствено предназначение се постига чрез:
18
Избор на целеви пазар е въз основа на:
19
Картата на възприятията от потребителите се използва за:
20
Класификацията на продуктите от маркетингова гледна точка включва:
21
Продуктовата политика изисква разработването на въпроси за:
22
Основните функции на каналите за дистрибуция са:
23
Елементите на комуникационните схеми в маркетинга са:
24
Целите на ценовата политика могат да бъдат:
25
Определянето на ценови диапазон на продуктите спрямо конкурентите се включва в:
26
Матрицата „продукт-пазар” се използва за:
27
Разликата между интензивната и селективната дистрибуция се съдържа в:
28
Маркетинговият план се разработва за:
Изпрати за проверка