00:00:00

Тест - основи на маркетинга

1

За вас маркетингът означава:

2

Кои са маркетингови концепции:

3

Коя от посочените дейности не се включва в маркетинга:

4

Кой от посочените елементи не се включва в маркетинга:

5

Появата на тенденция за спад в продажбите е разделяща точка между фазите от жизнения цикъл:

6

Кой елемент на маркетинг микса е решаващ във фазата на зрелост:

7

Списъкът от наименования на продуктови групи /продуктови линии/ представлява:

8

Удобството при покупката за потребителя е елемент на:

9

В групата на макрофакторите на обкръжаващата среда влизат:

10

Основните характеристики на влиянието на факторите от обкръжаващата среда са:

11

Поведението на крайните потребители преминава през следните етапи:

12

Едно маркетингово проучване е равностойно на SWOT-анализ:

13

Обособяването на целеви пазар на основата на сродни характеристики на потребителите се нарича:

14

Подходът на множествена сегментация означава разработване на маркетинг-микс:

15

Крайният потребител се различава от организацията потребител по:

16

Последният етап от процеса на сегментиране на пазара от предприятието е:

17

Организационното осигуряване на решението за покупка на продукт с производствено предназначение се постига чрез:

18

Избор на целеви пазар е въз основа на:

19

Картата на възприятията от потребителите се използва за:

20

Класификацията на продуктите от маркетингова гледна точка включва:

21

Продуктовата политика изисква разработването на въпроси за:

22

Основните функции на каналите за дистрибуция са:

23

Елементите на комуникационните схеми в маркетинга са:

24

Целите на ценовата политика могат да бъдат:

25

Определянето на ценови диапазон на продуктите спрямо конкурентите се включва в:

26

Матрицата „продукт-пазар” се използва за:

27

Разликата между интензивната и селективната дистрибуция се съдържа в:

28

Маркетинговият план се разработва за:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време